Hvordan forholder vi os til Coronavirus

Selvom situationen i Danmark er ganske anderledes, vil vi fortsat kunne servicere vores kunder på bedst mulige vis.
Skrevet den 13.03.2020, 08:00

En ny virkelighed har for en stund sat sit præg på vores hverdag. Som virksomhed har vi naturligvis også et ansvar - ikke mindst for at reducere smitterisikoen, men også for at sikre at hjulene ikke går helt i stå. Derfor har vi i dag iværksat en række forholdsregler, som allerede er trådt i kraft for alle vores medarbejdere.

Tiltagene omfatter blandt andet en minimumsbemanding i afdelingerne og i butikkerne for, at sikre at alle vores kunder fortsat får produkter og services, som de plejer. Resten af vores medarbejdere arbejder hjemme, men kan naturligvis kontaktes via telefon og mail.

Vi forsøger at minimere de fysiske møder og udviser fleksibilitet i forhold til børnepasning, arbejdsopgaver og tidspunkter. Vi har lynimplementeret en ny intern kommunikationsplatform, så vi kan holde digitale møder på tværs af afdelinger og med eksterne aktører.

Vi, som de fleste andre virksomheder, har aldrig oplevet lignende situationer. Derfor deler vi gerne ud af vores erfaringer, ligesom vi er meget lydhøre overfor, hvordan andre virksomheder tackler udfordringerne i den kommende tid, således vi hurtigt kan sadle om og udvise rettidig omhu.

Vi er enormt stolte af, hvordan vores organisation har tacklet den nye virkelighed, og hvordan alle hver især bidrager til at finde nye kreative løsninger. Med sådan et team i ryggen er vi klar til at tage vores del af ansvaret i den kommende tid.